اکوی سفید آمازون با 50 پوند تخفیف

  • مدیر سیستم
  • 2016-09-17 22:02:14
اسپیکر هوشمند آمازون
همراه با آخرین تبلیغ اکوی آمازون انگلستان، این غول خرده‌‌فروشی، یک ظاهر رنگی جدید که حتی برای ایالات متحده هم تازگی دارد ارائه ‌داد. پیش از این، بلندگوی کنترل صدای اکوی آمازون و سیستم خانه هوشمند به رنگ مشکی ارائه شده ‌بود و رنگ سفید که همیشه زیبا به نظرمی‌آید، چندان با نسخه سفید براق مطابقت ندارد. در نهایت یک نسخه سفید مات ارائه شده‌است که به نظر درجه یک است و حقیقتا با کنسول Xbox One S که به تازگی منتشر شده‌است هماهنگی‌ دارد. 
هر دو مدل سیاه و سفید در Amazon.co.uk  به مبلغ 149.99 پوند در دسترس ‌است. هر چند اگر شما خیلی سرعت عمل داشته ‌باشید می‌توانید بعنوان عضو، از 50 پوند تخفیف برای مدتی محدود برخوردارشوید و اگر هنوز عضو نشده‌اید می‌توانید برای یک ماه استفاده رایگان ثبت نام کنید و به هر حال از تخفیف برخوردارشوید.  
اکوی آمازون یک بلندگوی لوله‌ای شکل با چندین درایور و میکروفن است که می‌تواند به اینترنت وصل شود و اگر شما شروع به پرس و جوی صوتی  با اصطلاح " Alexa " کنید، می‌تواند اطلاعاتی واکشی کند و یا به طور خودکارموزیکی اجرا کند. حتی می‌تواند دستگاه های متعدد خانه هوشمند  مانند روشنایی رنگی   و ترموستات های آشیانه ای را کنترل کند.  
همچنین یک نسخه از اکوی آمازون بدون درایور بلندگو، به نام اکوی آمازون Dot وجود دارد که امکان دسترسی به بخش کنترل صدا و خدمات را می‌دهد و شما می‌توانید آنرا به سیستم بلندگوی وسیله خود یا گیرنده AV اضافه کنید.
منبع:
http://www.pocket-lint.com/news/138840-white-amazon-echo-in-pictures-get-it-for-50-off

اجتماعی

تولیدات شرکت ایده پردازان

شرکت ایده پردازان دارای محصولات متنوعی در زمینه مهندسی نرم افزار ، اتوماسیون اداری ، خانه هوشمند ، دوربین مداربسته می باشد که خواهشمندیم جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحات مربوط به آنها مراجعه فرمایید

ایده پردازان

ایران ، تهران ، شهرک غرب
بلوار خوردین ،توحید 1 ، پلاک 132

info@eadepardazan.com

تلفن : 88563225

فکس88563138


کپی رایت ©2009 کلیه حقوق برای شرکت ایده پردازان محفوظ است.