تلکام آلمانی، Alexa را با پلت فرم خانه هوشمند Qivicon ادغام می‌کند

  • مدیر سیستم
  • 2016-09-23 00:07:36
مشتریان تلکام آلمانی به زودی قادرخواهندبود که اتصالات خانه هوشمندشان را با توجه به قابلیت‌های Alexa اجراکنند.
مشتریان تنها با استفاده از صدایشان، قادرخواهندبود طیف وسیعی از وضعیت‌های از پیش برنامه‌ریزی شده خانه هوشمندشان را، زمانی که در خارج یا داخل خانه هستند، فعال کنند. سرویس جدید، روی Qivicon که پلت فرم غیراختصاصی تلکام اروپایی برای اتصالات خانه هوشمند است، اجرا خواهدشد. Qivicon یاد گرفته‌است با Alexa ارتباط داشته‌باشد و حالا می‌تواند مشتریان را قادر به کنترل چراغها، پرده‌ها، سیستم‌های اخطار و حتی دستگاههای صوتی فعال Alexa نظیر Echo نماید. مشتریان خانه هوشمند Magenta ، می‌توانند شروع به استفاده از سرویس صوتی مانند اکوی آمازون کنند که در حال حاضر در آلمان دردسترس است.
کریستین ون رونتلاو، رییس محصولات تلکام خاطرنشان کرد: " با Alexa فرصت‌های جدید زیادی برای ساخت خانه‌های هوشمندتر و راحتتر وجوددارد. "
"کار با آمازون به ما اجازه می‌دهد هر نوآوری را با مشتریانمان به اشتراک بگذاریم. ما به آینده خانه‌های هوشمند دارای کنترل صدا ایمان داریم. "
فعال‌سازی بسیار ساده است: قابلیت‌های Alexa برای خانه هوشمند Magenta، در نرم افزار الکسای آمازون گنجانده شده‌است. در زمان فعال‌سازی، این توابع به خانه هوشمند Magenta اضافه می‌شوند و مشتریان می‌توانند از صدایشان برای کنترل خانه هوشمندشان استفاده‌کنند.
مشتری حالا بین وضعیت‌های مختلف شناخته‌شده حق انتخاب دارد. وضعیت‌های مختلف برنامه‌های کاربر بر اساس عادات او قابل تنظیم هستند و در نتیجه به طور منظم و خودکار اجرا می‌شوند. بعنوان مثال، کاربران می‌توانند یک وضعیت "رفتن به رختخواب" ایجاد کنند تا کلیه چراغها و سوئیچهای اتاق نشیمن و راهرو خاموش شود، درجه حرارت کاهش یابد و پرده‌ها بسته شود. کاربران می‌توانند وضعیت‌های بسیاری را طبق خواست خود ایجاد کنند. سپس حتی زمانی که گوشی هوشمند یا تبلت در دسترس نیست، از طریق یک دستور صوتی نظیر "الکسا، به خانه‌ام بگو وضعیت رفتن به رختخواب را فعال کند" ، توابعی که از قبل برای این وضعیت برنامه ریزی شده فعال شود.
همچنین وقتی مشتریان خانه را ترک می‌کنند، میتوانند Alexa را برای سیستم کنترل خانه هوشمندشان به کارگیرند. برای مثال با این دستور: "الکسا، به خانه‌ام بگو خداحافظ" سیستم می فهمد که باید اخطار مربوطه را فعال کند و مثلا موزیک را قطع کند یا چراغهای منزل را خاموش نماید.
مشتریان خانه هوشمند Magenta تلکام در تست اکوی هوشمند در آلمان شرکت می‌کنند و این شانس را دارند که خانه هوشمند Magenta را با Alexa قبل از اینکه اکو در بازار منتشر شود، امتحان کنند. این مشتریان مستقیما یک دعوتنامه برای تست دریافت می‌کنند، سپس می‌توانند با آمازون ثبت نام نمایند.
کریستین ون رونتلاو، گفته است: " پیروزی همراه با شرکاء " مهمترین استراتژی تلکام آلمان است. همکاری ما با آمازون در زمینه کنترل صدای خلاقانه، تاکیدی براین استراتژی است. استفاده از اکو برای کنترل خانه هوشمند Magenta، راه دیگری برای انجام کامل تعهداتمان نسبت به مشتریان است.


اجتماعی

تولیدات شرکت ایده پردازان

شرکت ایده پردازان دارای محصولات متنوعی در زمینه مهندسی نرم افزار ، اتوماسیون اداری ، خانه هوشمند ، دوربین مداربسته می باشد که خواهشمندیم جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحات مربوط به آنها مراجعه فرمایید

ایده پردازان

ایران ، تهران ، شهرک غرب
بلوار خوردین ،توحید 1 ، پلاک 132

info@eadepardazan.com

تلفن : 88563225

فکس88563138


کپی رایت ©2009 کلیه حقوق برای شرکت ایده پردازان محفوظ است.