چگونه لنزهای دوربین مداربسته را انتخاب کنیم

  • مدیر سیستم
  • 2016-09-23 00:42:03
هنگام خرید لنز دوربین‌های امنیتی، مطمئن‌شوید واقعا می‌دانید چه می‌خرید. قبل از خرید، زمانی را به جستجو و تحقیق در این زمینه اختصاص دهید. در این صورت شما خواهیددانست قیمت واقعی لنز دوربینی که می‌خرید چقدر است و بنابراین معامله خوبی در این رابطه خواهیدداشت. 
 

1-  میزان فاصله موردنظرتان را بررسی کنید: میزان فاصله از موقعیت لنز دوربین امنیتی تا دورترین جایی که می‌خواهید تصویرش را داشته باشید را اندازه‌گیری کنید. همچنین نیازاست که عرض فضای موردنظرتان که همان اندازه فضای واقعی مونیتورینگ است  را هم اندازه‌بگیرید . این مساله کاملا به نوع دوربینی که شما لازم دارید بستگی دارد. برای فضای کوچکتر به لنزهایی با قدرت کمتر نیاز دارید.

2- در مورد اینکه سیستم شما در چه مکانی استفاده خواهدشد، فکر کنید: در فضای داخلی یا خارجی؟ فیلمبرداری در تاریکی صورت می‌گیرد یا در طول روز؟ بعد از پاسخ به این سوالات، شما می‌توانید تعداد فاصله کانونی لنز را بررسی کنید. عموما لنزهایی با چندین فاصله کانونی، بهتر هستند بدلیل اینکه تجهیزات بهتری برای ارتباط با محیطهای مختلف دارند. اما به هر حال ممکن است موردنیاز شما نباشند.
 
3- لنزهایتان را بشناسید: یک لنز دوربین امنتی با تعداد فاصله کانونی محدود، عموما میدان دید گسترده‌ای دارد. بنابراین برای مناطق وسیع نظیر پارکینگ، مراکز خرید  یا گاراژها مناسب هستند. با این‌حال اگر هدف شما صرفا یک نظارت ساده است، لنزهایی با تعداد فاصله کانونی بیشتر، بهتر هستند زیرا اشیاء را از نزدیک نشان می‌دهند.

 
4- بررسی کنید که آیا لنز دوربین مداربسته شما قابلیت زوم، شیب   و تصویربرداری فضای روبرو را دارد یا خیر: اگر چنین است شما باید محاسباتی انجام‌دهید تا بفهمید که چطور از این قابلیت‌ها استفاده‌کنید. عموما، در زوم کردن، تصاویرتان پیکسلهای بیشتری خواهند داشت. بنابراین به لنزهایی با کیفیت خیلی بهتری احتیاج خواهید داشت.

تولیدات شرکت ایده پردازان

شرکت ایده پردازان دارای محصولات متنوعی در زمینه مهندسی نرم افزار ، اتوماسیون اداری ، خانه هوشمند ، دوربین مداربسته می باشد که خواهشمندیم جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحات مربوط به آنها مراجعه فرمایید

ایده پردازان

ایران ، تهران ، شهرک غرب
بلوار خوردین ،توحید 1 ، پلاک 132

info@eadepardazan.com

تلفن : 88563225

فکس88563138


کپی رایت ©2009 کلیه حقوق برای شرکت ایده پردازان محفوظ است.